مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 11:452023-02-08اقتصادي

مشتریان قطری پشت دروازه های اولدترافورد


روزنامه دیلی میل به نقل از منابع ناشناس خبر داد سرمایه گذاران قطری در حال برنامه ریزی برای خرید باشگاه منچستریونایتد هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از رویترز، این روزنامه سرمایه گذاران را گروهی از افراد خصوصی و ثروتمند قطر، میزبان جام جهانی 2022، توصیف کرد.

شرکت جیم راتکلیف اینیوس ماه گذشته پس از اینکه مالکان آمریکایی باشگاه، برادران گلیزر، در نوامبر گفتند که شروع به بررسی گزینه هایی از جمله سرمایه گذاری جدید یا فروش احتمالی کرده اند، به طور رسمی وارد روند مناقصه خرید یونایتد شد.

خبرگزاری بلومبرگ ماه گذشته گزارش کرد که شرکت سرمایه گذاری ورزش قطر (QSI) که مالک پاری سن ژرمن است، در حال بررسی تصاحب سهام (کلی یا جزیی) منچستریونایتد یا رقیبش لیورپول است.

هواداران یونایتد برای تغییر مالکیت باشگاه شان فریاد می کشند و گلیزرها هدف انتقاد شدید قرار گرفته اند زیرا این تیم آخرین بار در سال 2017 نایب قهرمان لیگ برتر شد و جام های قهرمانی لیگ اروپا و جام اتحادیه را بالای سر برد.

آوریل گذشته هزاران نفر در خارج از ورزشگاه اولدترافورد تظاهرات کرده و با سر دادن شعارهایی خواهان خروج گلیزرها از باشگاه شدند.

بدهی خالص یونایتد، یکی دیگر از نقاط اختلاف بین هواداران بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشتریان قطری پشت دروازه های اولدترافورد

مشتریان قطری پشت دروازه های اولدترافورد