مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 11:252023-02-08سياسي

احداث 20 بوستان مادر و کودک تا پایان سال


مدیرعامل سازمان بوستان ها و فضای سبز شهر تهران گفت: در حال حاضر اقدامات عملیاتی احداث 20 بوستان مادر و کودک در دست اجرا بوده که پیش بینی می شود تا پایان سال به مرحله بهره برداری برسند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی محمد مختاری در مورد بوستان های مادر و کودک گفت: با فراگیر شدن فرهنگ آپارتمان نشینی و حذف تدریجی فضاهای باز شخصی از جمله حیاط خانه ها، خانواده ها برای تفریح و بازی کودکانشان نیاز بیشتری به بوستان ها به ویژه بوستان های محله ای پیدا کرده اند.

در همین چارچوب و به منظور تقویت بنیان نهاد مقدس خانواده و ایجاد فضای مفرح و در عین حال امن و آرامش بخش برای مادرانی که همراه با کودکشان به بوستان می آیند، طرح بوستان مادر و کودک ، تهیه شد و در مرحله اول به صورت پایلوت در 26 بوستان طی سال گذشته به اجرا درآمد.

وی افزود: به عبارت دیگر از مجموع 353 محله شهر تهران، 27 بوستان در 26 محله طی سال گذشته دارای بوستان مادر و کودک شدند و 227 محله نیز واجد شرایط احداث بوستان های مذکور می باشند که در طول برنامه پنج ساله چهارم به صورت مرحله ای، صاحب بوستان مادر و کودک خواهند شد.

در حال حاضر اقدامات عملیاتی احداث 20 بوستان دیگر در دست اجرا بوده که پیش بینی می شود تا پایان سال به مرحله بهره برداری برسند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث 20 بوستان مادر و کودک تا پایان سال

احداث 20 بوستان مادر و کودک تا پایان سال