مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 10:452023-02-08اقتصادي

رشد 46 درصدی تحویل کود شیمیایی به کشاورزان استان بوشهر


مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان بوشهر از رشد 46 درصدی تحویل کودهای شیمیایی یارانه دار شامل ازته، فسفاته و پتاسه به کشاورزان بوشهری خبر داد.

- خسرو عمرانی در گفت وگو با خبرنگار مهر ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و گرامیداشت یاد و نام شهدا اظهار داشت: در دهه ماه اول سال جاری 23 هزار و 400 تن کود شیمیایی کشاورزی توسط کارگزاری ها طرف قرار داد تأمین و به کشاورزان بوشهری تحویل داده شده است.

وی تصریح کرد: این میزان به لحاظ آماری در سنوات گذشته رقمی بی سابقه محسوب می شود و نسبت به سال گذشته نیز 46 درصدی رشد داشته است.

مدیر خدمات حمایتی کشاورزی استان بوشهر گفت: در حال حاضر 50 درصد کود اوره کشور در استان بوشهر تأمین می شود.

وی با بیان اینکه استان بوشهر از مبادی اصلی تولید کود فسفات ساده و کود پتاس نیز است اظهار کرد: از اول سال تاکنون 780 هزار تن کود اوره از مبدأ پتروشیمی پردیس عسلویه به سراسر کشور حمل و ارسال شده است.

عمرانی اشاره کرد: کودهای موردنظر از مبدأ استان بوشهر به مقصد سراسر کشور حمل و بر اساس ضوابط و دستورالعمل های صادره از سوی معاونت بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی هر استان توزیع می شود.

عمرانی از ذخیره سازی 2 هزار و 886 تن کود شیمیایی یارانه ای خبر داد و ادامه داد: امروز در تمامی 366 روز سال تولید، تأمین و توزیع کود شی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 46 درصدی تحویل کود شیمیایی به کشاورزان استان بوشهر

رشد 46 درصدی تحویل کود شیمیایی به کشاورزان استان بوشهر