مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 09:052023-02-08سياسي

وصیت شهید محمدرضا افشار به برادر در خصوص راه مبارزه با آمریکا و استکبار


شهید محمدرضا افشار در وصیت نامه اش نوشت: برادرم از شما می خواهم که راه مرا ادامه دهی و با درس خواندن مشت محکمی به دست آمریکا بزنی.

- ایسنا/قم شهید محمدرضا افشار در وصیت نامه اش نوشت: برادرم از شما می خواهم که راه مرا ادامه دهی و با درس خواندن مشت محکمی به دست آمریکا بزنی.

شهید محمدرضا افشار در 15 بهمن 1348 در شهر مقدس قم، در زیر سایه کریمه اهل بیت (س) چشم به جهان گشود.

سرانجام در چهارم دی 1365 در عملیات کربلای 4 در منطقه شلمچه به شهادت رسید و پس مدتی مفقودالاثر بودن در تاریخ دهم اردیبهشت 1377 در گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) قم آرام گرفت.

برشی از وصیت نامه شهید محمدرضا افشار: به نام الله پاسدار حرمت خون شهیدان و با درود سلام بر یگانه منجی عالم بشریت امام زمان و نایب بر حقش امام خمینی و با درود سلام بر خانواده شهدا و مفقودین و با سلام بر مجروحین و معلولین جنگ تحمیلی: پدر و مادر عزیزم من یک امانتی بیش در دست شما نیستم و امانت هم باید به صاحبش داد، مادرم اگر من لیاقت شهید شدن را داشتم و شهید شدم برای من گریه نکنید اگر هم گریه می کنید برای علی اکبر و علی اصغر امام حسین (ع) گریه کنید بعد هم اگر خواستی گریه کنید در جمع گریه نکنید.

و از شما هم پدر بزرگوارم می خواهم که اگر می خواهید خدا و بعد من از شما راضی باشم از خرج های بیهوده خودداری کنید، و از شما ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وصیت شهید محمدرضا افشار به برادر در خصوص راه مبارزه با آمریکا و استکبار

وصیت شهید محمدرضا افشار به برادر در خصوص راه مبارزه با آمریکا و استکبار