مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 08:002023-02-08بين الملل

انصارالله خواستار لغو تحریم ها علیه سوریه شد


در سایه زلزله ویرانگر رخ داده در ترکیه و سوریه، سخنگوی انصارالله یمن خواستار لغو تحریم ظالمانه علیه ملت سوریه و نیز لغو قانون ظالمانه «سزار» شد.

- در سایه زلزله ویرانگر رخ داده در ترکیه و سوریه، سخنگوی انصارالله یمن خواستار لغو تحریم ظالمانه علیه ملت سوریه و نیز لغو قانون ظالمانه سزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه المسیره، محمد عبدالسلام، سخنگوی انصارالله یمن در توییتر نوشت: آنچه بر سر مردم سوریه از فاجعه و مصیب بر اثر زلزله وارد شده مستلزم لغو محاصره ظالمانه به واسطه لغو قانون ظالمانه قیصر (سزار) است.

عبدالسلام گفت: این امتحانی اخلاقی و انسانی برای کشورهایی است که اظهار همدردی کردند در حالی که همچنان در محاصره سوریه دست دارند.

در این راستا، زیاد الحاج طه، مدیر بخش بهداشت استان حلب سوریه نیز به شبکه المسیره گفت: سوریه از کمبود شدید تجهیزات، سوخت و دارو به دلیل تحریم های ظالمانه آمریکا رنج می برد و ده ها هزار تن در پی زلزله در استان حلب آواره شده اند.

قانون سزار آمریکا در سال 2020 در چارچوب توسعه تحریم ها علیه سوریه توسط دولت دونالد ترامپ، رییس جمهوری سابق آمریکا در پی اتهام زنی هایش علیه دمشق در زمینه نقض حقوق بشر صادر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انصارالله خواستار لغو تحریم ها علیه سوریه شد

انصارالله خواستار لغو تحریم ها علیه سوریه شد