مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 22:552023-02-07سياسي

مهمترین اصل در روابط انسانی «کرامت انسان» است


نماینده ولی فقیه در استان قزوین در همایش دختران انقلاب با بیان اینکه نوجوانان و جوانان امید آینده اسلام هستند، مهمترین اصل در روابط انسانی «کرامت انسان» است.

- قزوین- نماینده ولی فقیه در استان قزوین در همایش دختران انقلاب با بیان اینکه نوجوانان و جوانان امید آینده اسلام هستند، مهمترین اصل در روابط انسانی کرامت انسان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله عبدالکریم عابدینی در همایش دختران انقلاب که از سوی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در شبستان امیرالمؤمنین (ع) مسجدالنبی (ص) برگزار شد، اظهار کرد: ما وقتی به قرآن مراجعه می کنیم، می بینیم که قرآن طوری راجع به زن صحبت می کند که خدا می خواهد بگوید عالم آفرینش منتظر آمدن زنان است.

وی ادامه داد: قبل از اینکه حضرت زهرا (س) متولد شوند، خدا به پیغمبر (ص) فرمود قرار هدیه ای به تو بدهیم، وقتی هم حضرت فاطمه (س) متولد شد، قرآن به استقبال آن حضرت رفت و سوره کوثر نازل شد، وقتی حضرت به دنیا آمدند، خدای متعال توسط رسولش این خانم تازه متولد شده را ریحانه نامیدند.

امام جمعه قزوین عنوان کرد: خداوند فرمود خانم ها ریحانه هستند و جایگاه زن را به گل تشبیه کرد، ریحانه به معنای گل است، در روایات داریم دختر که متولد می شود به پدر و مادر می گویند خدا به شما رحمت داده است، یعنی اینقدر ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمترین اصل در روابط انسانی «کرامت انسان» است

مهمترین اصل در روابط انسانی «کرامت انسان» است