مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 21:452023-02-07اقتصادي

مشاغل خانگی بانوان در شهرستان گناوه حمایت می شود


فرماندار گناوه با اشاره به توسعه مشاغل خانگی بامهارت آموزی بانوان گفت: توجه به آموزش های فنی و حرفه ای برای رونق تولید و توسعه مشاغل خرد و کلان در شهرستان گناوه ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد تقی صفری عصر سه شنبه در آیین افتتاح نمایشگاه دستاوردهای بانوان دانش آموخته مراکز فنی حرفه ای شهرستان گناوه اظهار داشت: توجه به آموزش های فنی و حرفه ای برای رونق تولید و توسعه مشاغل خرد و کلان در شهرستان گناوه ضروری است.

محمد تقی صفری با بیان اینکه ایجاد اشتغال پایدار با ترویج آموزش های مهارتی از مهم ترین برنامه های فرمانداری شهرستان گناوه در سال جاری بوده است، اظهار داشت: آموزش های فنی و حرفه ای باید سرلوحه همه آموزش ها قرار گیرد.

وی با بیان اینکه برای پایان دادن به چالش بیکاری در جامعه نهادینه کردن نهضت مهارت آموزی الزامی است، اضافه کرد: مهارت آموزی به عنوان راهگشای اشتغال نقشی مهم در حل مشکلات جوانان و توسعه استان بوشهر دارد و در این راستا فرمانداری گناوه نگاه ویژه ای به مقوله مهارت های فنی و حرفه ای دارد.

فرماندار گناوه خواستار برگزاری بیشتر نمایشگاه دستاوردهای مهارت آموختگان کارآفرین در راستای آشنایی جوانان با آموزش های مهارتی و بازار کار شد و گفت: با توجه به ظرفیت های صنعتی و گردشگری شهرستان گناوه، باید منابع انسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاغل خانگی بانوان در شهرستان گناوه حمایت می شود

مشاغل خانگی بانوان در شهرستان گناوه حمایت می شود