مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 20:302023-02-07بين الملل

سخنگوی انصارالله: زلزله، امتحان اخلاقی برای کشورهای تحریم کننده سوریه است


سخنگوی جنبش انصارالله یمن با تأکید بر لزوم پایان محاصره سوریه، گفت که زلزله، یک امتحان اخلاقی و انسانی برای کشورهایی است که در ظاهر با ملت سوریه ابراز همدردی می کنند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، محمد عبدالسلام سخنگوی جنبش انصارالله یمن شامگاه امروز سه شنبه تأکید کرد که باید محاصره ظالمانه علیه ملت سوریه برداشته شود.

شبکه خبری المسیره به نقل از عبدالسلام گزارش داد، با توجه به فاجعه ای که به خاطر زلزله، بر سر ملت سوریه آوار شده است،  باید با لغو قانون ظالمانه سزار، محاصره ملت سوریه لغو شود.

وی تأکید کرد که این زلزله، یک امتحان اخلاقی و انسانی برای کشورهایی است که [در ظاهر با ملت سوریه] ابراز همدردی می کنند، ولی همچنان در محاصره سوریه مشارکت دارند.

واشنگتن در تاریخ 20 آذر ماه سال 1398 تحریمی موسوم به قانون سزار را در دوره ریاست دونالد ترامپ رییس جمهور پیشین آمریکا علیه سوریه تصویب کرد.

این تحریم ها پس از سه سال کش وقوس میان دو حزب جمهوری خواه و دموکرات به تصویب کنگره آمریکا رسید و از ابتدای سال 2020 میلادی وارد فاز اجرایی شد.

این در حالی است که زمین لرزه ای به بزرگی 7.

8 درجه در مقیاس ریشتر به مرکزیت ترکیه، سحرگاه دیروز (دوشنبه)، بخش های زیادی از منطقه غرب آسیا و شرق مدیترانه را به لرزه درآورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی انصارالله: زلزله، امتحان اخلاقی برای کشورهای تحریم کننده سوریه است

سخنگوی انصارالله: زلزله، امتحان اخلاقی برای کشورهای تحریم کننده سوریه است