مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 18:102023-02-07سياسي

هدف دشمن در جنگ شناختی تولید ناامیدی است


جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه هدف دشمن در جنگ شناختی تولید ناامیدی و ناامیدی سازی است، گفت: دشمن می خواهد این مؤلفه و انگاره ناصحیح را در ذهن مخاطبان و مسئولان خود جای دهد که نظام مقدس جمهوری اسلامی ناکارآمد است.

- سرهنگ سید موسی حسینی امروز سه شنبه 18 بهمن در آیین اختتامیه هشتمین جشنواره رسانه ای ابوذر گلستان با گرامیداشت دهه فجر اظهار کرد: امام راحل انقلاب اسلامی را به پشتوانه مردم به پیروزی رساندند.

وی با بیان اینکه در جریان انقلاب اسلامی سه طیف حضور داشتند، افزود: یکی از طیف های مؤثر در پیروزی انقلاب اسلامی یاران صدیق امام راحل بودند که مبانی، اصول، ارزش ها و آرمان های انقلاب را به خوبی درک کرده و ایمان عمیق داشتند، همراهی این طیف اعتقادی بود و شهید محلاتی ، مدنی ، باهنر، رجایی، شهید بهشتی و مقام معظم رهبری از جمله افراد حاضر در این طیف بودند.

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان، طیف دوم جریان انقلاب اسلامی را همراهان انقلاب اسلامی عنوان کرد و یادآور شد: این طیف انقلاب اسلامی را قبول داشتند اصول و ارزش ها را می شناختند اما در بزنگاه ها به دلیل مطامع شخصی، حزبی، گروهی و سیاسی در مقابل جریان انقلاب اسلامی قرار گرفتند و یا اگر در مقابل جریان انقلاب قرار نگرفتند در ادامه به عنوان یک معضل حضور داشتند که نق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف دشمن در جنگ شناختی تولید ناامیدی است

هدف دشمن در جنگ شناختی تولید ناامیدی است