مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 17:302023-02-07سياسي

درخشش خبرنگاران فارس در جشنواره ابوذر قم +فیلم


هشتمین دوره جشنواره رسانه ای ابوذر قم درحالی به پایان رسید که خبرنگاران فارس موفق شدند عناوین مختلفی را در این جشنواره کسب کنند.

- در بخش تیتر نیز محمد جهانگیریان از خبرگزاری ایرنا رتبه اول، فاطمه سادات محمدی از پایگاه خبری آستان بهارستان رتبه دوم و وحید حاج سعیدی از روزنامه گویه به عنوان رتبه سوم تقدیر شدند.

در بخش یادداشت نیز علی علیزاده از خبرگزاری حوزه رتبه اول، محمد حسین کتابی از خبرگزاری رسا رتبه دوم و حسن شیخ حائری از خبرگزاری فارس رتبه سوم را کسب کردند.

سید محمد برقعی از پایگاه اطلاع رسانی قمنا، احسان قنبریان از خبرگزاری حوزه و نعیمه خشنودیان از خبرگزاری صدا و سیما نیز برگزیدگان بخش اینفو و موشن گرافی این جشنواره بودند.

این جشنواره بخش ویژه نیز داشت که با محوریت کنگره شهدای استان قم برگزار شد که در این بخش  فاطمه جمال زاده از خبرگزاری فارس، صغری خیل فرهنگ از روزنامه جوان، حسن پیروزمنش از خبرگزاری دانشجو، سمیه حاجی احمدی از خبرگزاری صدا و سیما، محمد توکلی از مرکز آفرینش های هنری بسیج و احمد زین العابدین از معاونت فضای مجازی صدا و سیما حائز رتبه های برتر شدند.

در بخش گزارش ویدئویی نیز زهره بیادی، شیما کرمیانی و فاطمه آقامحمدی هر سه از خبرگزاری صدا و سیما به ترتیب حائز عنوان های اول تا سوم شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش خبرنگاران فارس در جشنواره ابوذر قم +فیلم

درخشش خبرنگاران فارس در جشنواره ابوذر قم +فیلم