مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 17:202023-02-07سياسي

بازآماد(اورهال) 13 فروند بالگرد شرقی و غربی


13 فروند بالگرد نوسازی و بازآماد شده در مجموعه شرکت پشتیبانی و نوسازی بالگردهای ایران همزمان با ایام الله دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، - تحویل داده شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیین تحویل دهی 13 فروند بالگرد نوسازی و بازآماد شده در مجموعه شرکت پشتیبانی و نوسازی بالگردهای ایران ظهر امروز سه شنبه 19 بهمن ماه و همزمان با ایام الله دهه مبارکه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با حضور امیر خواجه فرد رییس سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع و جمعی از مسیولان لشکری و کشوری برگزار شد.

این 13 بالگردها از نوع بالگردهای غربی و شرقی از نوع؛ میل، 412، SH، 214، 205، 206، 212 و بالرد Rh بود که نشان می دهد ایران به لحاظ تنوع بالگردی در دنیا جزو اولین ها است زیرا انواع مختلفی از بالگردهای شرقی و غربی را در اختیار دارد که دارای تکنولوژی های منحصر به فرد خود هستند.

توان علمی و فنی و تعمیر و نگهداری این بالگردها نشاندهنده پیشرفت کشور در این عرصه بسیار مهم و راهبردی است که مجموعه شرکت پشتیبانی و نوسازی هلیکوپتر ایران با تلاش و مجاهدت دانشمندان و کارکنان جوان خود با آن دست یافته و توانسته است از ناوگان بالگرد ی کشور را به بهترین شکل ممکن پشتیبانی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازآماد(اورهال) 13 فروند بالگرد شرقی و غربی

بازآماد(اورهال) 13 فروند بالگرد شرقی و غربی