مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 16:502023-02-07سياسي

13 فروند بالگرد بازآماد شده به نیروهای مسلح تحویل شد


آیین تحویل 13 فروند بالگرد نوسازی و بازآماد شده در مجموعه شرکت پشتیبانی و نوسازی بالگردهای ایران با حضور امیر افشین خواجه فرد رییس سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع و جمعی از مسئولان لشکری و کشوری برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، آیین تحویل 13 فروند بالگرد نوسازی و بازآماد شده در مجموعه شرکت پشتیبانی و نوسازی بالگردهای ایران همزمان با ایام الله دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با حضور امیر افشین خواجه فرد رییس سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع و جمعی از مسئولان لشکری و کشوری برگزار شد.

این 13 بالگرد از نوع بالگردهای غربی و شرقی میل، 412، SH، 214، 205، 206، 212 و  بالرد Rh بود که نشان می دهد ایران به لحاظ تنوع بالگردی جزء برترین ها در دنیا است زیرا انواع مختلفی از بالگردهای شرقی و غربی را در اختیار دارد که هرکدام از این بالگردها دارای تکنولوژی های منحصر به فرد خود هستند.

 امیر خواجه فرد رییس سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع  در این مراسم گفت: شرایطی در جهان وجود دارد که کارهای تخصصی و علمی محور، یک میدان مبارزه بسیار مطلوب به حساب می آید که از همه سو برای کشور دستاورد به همراه دارد و شرکت پنها نیز در حوزه  یک پرنده ای فعالیت می کند که در همه عرصه ها مورد نیاز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

13 فروند بالگرد بازآماد شده به نیروهای مسلح تحویل شد

13 فروند بالگرد بازآماد شده به نیروهای مسلح تحویل شد