مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 16:502023-02-07فرهنگي

/نقد فیلم های جشنواره/ «روایت ناتمام سیما»؛ خیانت و فرصت طلبی


خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) قصد دارد در طول برگزاری جشنواره فیلم فجر، به نقد، تحلیل و تفسیر مختصر فیلم های حاضر در جشنواره بپردازد.

- /نقد فیلم های جشنواره/ روایت ناتمام سیما ؛ خیانت و فرصت طلبی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) قصد دارد در طول برگزاری جشنواره فیلم فجر، به نقد، تحلیل و تفسیر مختصر فیلم های حاضر در جشنواره بپردازد.

شما نیز در صورت تماشای فیلم ها در این زمینه می توانید مشارکت کنید.

روایت ناتمام سیما کارگردان: علیرضا صمدی تهیه کننده: مجید رضابالا نویسنده: احمد رفیع زاده بازیگران: آزاده صمدی، حامد کمیلی، غزل شاکری، مهران احمدی، مسعود کرامتی، مریم سعادت و دانیال نوروش * بسیاری از منتقدان و نویسندگان رسانه ها وقتی درباره فیلمی می خواهند نقد و نظر خود را بنویسند، عمدتا سلیقه یا سمت و سوی فکری خود را در نظر می گیرند.

این یک اتهام همیشگی است که البته خیلی وقت ها واقعیت دارد.

نه تنها منتقدان و مفسران، بلکه از مدیران فرهنگی گرفته تا سازندگان فیلم ها نیز خیلی وقتها چنین لغزشی در نگاه کارشناسی شان دارند.

برای نمونه، سکانس های پایانی فیلم سینمایی پویانمایی بچه زرنگ در جشنواره فجر امسال، همان گونه که در نقد مربوط به آن فیلم هم ذکر شد، بیشتر پسند مدیران فرهنگی و صاحب اعتبارهای مالی در منصب های دولتی و حاکمیتی س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

/نقد فیلم های جشنواره/ «روایت ناتمام سیما»؛ خیانت و فرصت طلبی

/نقد فیلم های جشنواره/ «روایت ناتمام سیما»؛ خیانت و فرصت طلبی