مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 16:072023-02-07ورزشي

توضیح تهیه کننده «هفت» درباره حرف های نامتعارف مهمان و خنده های افخمی


تهیه کننده برنامه «هفت» درباره اتفاقی که منجر به خروجی و حرف های نامتعارف مهمان روی آنتن تلویزیون شد، توضیحاتی را عنوان و تاکید کرد که موضوع برنامه در آن قسمت عِرق ملی بود که کاملا مشخص بوده اما حرف های مهمان از جایی به بعد با موضوعی که ما مد نظرمان بود، - توضیح تهیه کننده هفت درباره حرف های نامتعارف مهمان و خنده های افخمی تهیه کننده هفت درباره اتفاقی که منجر به خروجی و حرف های نامتعارف مهمان برنامه روی آنتن تلویزیون شد، توضیحاتی را عنوان و تاکید کرد که موضوع برنامه در آن قسمت عِرق ملی بود اما حرف های مهمان از جایی به بعد با موضوعی که ما مد نظرمان بود، متفاوت شد و قاعدتا صحبت هایی که انجام دادند به خودشان مربوط است.

محمد تنکانبی در گفت وگویی با ایسنا در پاسخ به اینکه آیا حرف های ابوالقاسم طالبی در ـ برنامه سینمایی هفت در چهارچوب استانداردهای تولید و پخش یک برنامه تلویزیونی قرار می گیرد؟ اظهار کرد: موضع برنامه ما از ابتدای جشنواره فجر مشخص بوده است.

بر این اساس هر شب به یک سوژه درباره موضوعاتی مثل ژانرهای مغفول یا یکسری موضوعات دیگر مثل بحث اقتباس در سینمای ایران یا بازنمایی پلیس در سینمای ایران و یکسری موضوعات اینچنین بر مبنای جشنواره می پردازیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح تهیه کننده «هفت» درباره حرف های نامتعارف مهمان و خنده های افخمی

توضیح تهیه کننده «هفت» درباره حرف های نامتعارف مهمان و خنده های افخمی