مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 16:002023-02-07بين الملل

هشدار فلسطین به سازمان ملل نسبت تشدید تنش ها در اراضی اشغالی


تشکیلات خودگردان فلسطین در پیام هایی به رؤسای سازمان ملل، مجمع عمومی و شورای امنیت نسبت به انفجار اوضاع در اراضی اشغالی در پی تشدید جنایات صهیونیست ها هشدار داد.

- تشکیلات خودگردان فلسطین در پیام هایی به رؤسای سازمان ملل، مجمع عمومی و شورای امنیت نسبت به انفجار اوضاع در اراضی اشغالی در پی تشدید جنایات صهیونیست ها هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه القدس العربی، ریاض منصور، سفیر فلسطین در سازمان ملل در این پیام ها نسبت به تداوم جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی ها در سایه بی توجهی جامعه بین الملل در قبال آن انتقاد کرد.

وی همچنین با اشاره به عدم مداخله فوری بین المللی برای توقف این جنایت ها گفت که از ابتدای سال جاری میلادی 41 فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده اند.

در همین حال، رمزی خوری از اعضای کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین (ساف) نیز از جامعه جهانی و تمامی نهادهای انسانی و حقوق بشری خواست تا برای توقف حملات شدید رژیم اشغالگر اسراییل علیه ملت فلسطین، فورا وارد عمل شوند.

وی از دیوان کیفری بین المللی خواست در برابر جنایات و قتل عام های روزانه ای که اشغالگران اسراییل علیه ملت فلسطین مرتکب می شوند، جدی و قاطعانه عمل کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار فلسطین به سازمان ملل نسبت تشدید تنش ها در اراضی اشغالی

هشدار فلسطین به سازمان ملل نسبت تشدید تنش ها در اراضی اشغالی