مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 15:052023-02-07فرهنگي

مردم ایران پیوند ناگسستنی دارند/جشنواره های هنری باعث وحدت می شود


برگزاری جشنواره ها و برنامه های فرهنگی و هنری موجب اتحاد و همدلی دوباره و هرچه بیشتر آحاد مختلف مردم با یکدیگر شده است.

- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: برگزاری جشنواره ها و برنامه های فرهنگی و هنری موجب اتحاد و همدلی دوباره و هرچه بیشتر آحاد مختلف مردم با یکدیگر شده است.

محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر ، درباره ضرورت وحدت هرچه بیشتر در کشور، اظهارداشت: نقاط مشترک میان مردم ایران پیوندی ناگسستی در جامعه ایجاد کرده است و دهه فجر از جمله این نقاط مشترک است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه جشنواره های فرهنگی هنری امسال با استقبال بسیار خوب مردم مواجه شده است، عنوان کرد: برگزاری این جشنواره ها و این برنامه ها موجب اتحاد و همدلی دوباره و هرچه بیشتر آحاد مختلف مردم با یکدیگر شده است.

وی خاطرنشان کرد: شکافی که دشمن کوشید در جامعه ما ایجاد کند و در پی آن بود که ایران دوقطبی شود با مجموعه رویدادهای فرهنگی و هنری کاملا از بین رفته است.

من از همه اهالی فرهنگ و هنر برای تلاشی که در این راستا داشته اند و باعث شدند بار دیگر وحدت و انسجام تقویت شود تشکر می کنم.

اسماعیلی با اشاره به دایر شدن نمایشگاه خانواده خوب در آستانه عید نوروز، گفت: در این نمایشگاه هم برای خریداران شرایط خوبی ایجاد شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم ایران پیوند ناگسستنی دارند/جشنواره های هنری باعث وحدت می شود

مردم ایران پیوند ناگسستنی دارند/جشنواره های هنری باعث وحدت می شود