مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 14:552023-02-07فرهنگي

جشنواره های هنری باعث وحد می شود/ مردم ایران پیوند ناگسستنی دارند


برگزاری جشنواره ها و برنامه های فرهنگی و هنری موجب اتحاد و همدلی دوباره و هرچه بیشتر آحاد مختلف مردم با یکدیگر شده است.

- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: برگزاری جشنواره ها و برنامه های فرهنگی و هنری موجب اتحاد و همدلی دوباره و هرچه بیشتر آحاد مختلف مردم با یکدیگر شده است.

محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر ، درباره ضرورت وحدت هرچه بیشتر در کشور، اظهارداشت: نقاط مشترک میان مردم ایران پیوندی ناگسستی در جامعه ایجاد کرده است و دهه فجر از جمله این نقاط مشترک است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه جشنواره های فرهنگی هنری امسال با استقبال بسیار خوب مردم مواجه شده است، عنوان کرد: برگزاری این جشنواره ها و این برنامه ها موجب اتحاد و همدلی دوباره و هرچه بیشتر آحاد مختلف مردم با یکدیگر شده است.

وی خاطرنشان کرد: شکافی که دشمن کوشید در جامعه ما ایجاد کند و در پی آن بود که ایران دوقطبی شود با مجموعه رویدادهای فرهنگی و هنری کاملا از بین رفته است.

من از همه اهالی فرهنگ و هنر برای تلاشی که در این راستا داشته اند و باعث شدند بار دیگر وحدت و انسجام تقویت شود تشکر می کنم.

اسماعیلی با بیان اینکه با توجه به نزدیک شدن عید نوروز نمایشگاه خانواده خوب را در محل مصلی امام خمینی (ره) راه اندازی کرده ایم، گفت:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره های هنری باعث وحد می شود/ مردم ایران پیوند ناگسستنی دارند

جشنواره های هنری باعث وحد می شود/ مردم ایران پیوند ناگسستنی دارند