مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 14:502023-02-07سياسي

گفتگوی تلفنی سرلشکر باقری با وزرای دفاع سوریه و ترکیه


رییس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تماس تلفنی با ارتشبد «حلوصی آکار» وزیر دفاع ترکیه و سپهبد «علی محمود عباس» وزیر دفاع سوریه از آمادگی اعزام تیم های پزشکی و امدادگر خبر داد.

- رییس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تماس تلفنی با ارتشبد حلوصی آکار وزیر دفاع ترکیه و سپهبد علی محمود عباس وزیر دفاع سوریه از آمادگی اعزام تیم های پزشکی و امدادگر خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرلشکر محمد باقری طی تماس تلفنی با ارتشبد حلوصی آکار وزیر دفاع ترکیه و سپهبد علی محمود عباس وزیر دفاع سوریه از آمادگی اعزام تیم های پزشکی و امدادگر خبر داد.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در ادامه ضمن همدردی و تسلیت به دولت و خانواده های جانباختگان شهروندان کشورهای دوست و برادر ترکیه و سوریه از درگاه خداوند متعال برای درگذشتگان رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر و شکیبایی و برای آسیب دیدگان و مجروحان حادثه نیز آرزوی سلامت و عافیت طلب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، شمار قربانیان و میزان خسارات زلزله شدیدی که بامداد دوشنبه ترکیه و سوریه را لرزاند همچنان رو به افزایش است.

منابع خبری به نقل از مقامات ترکیه و مدیریت حوادث غیرمترقبه این کشور از افزایش شمار جانباختگان زلزله در ترکیه به 2921 نفر خبر دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفتگوی تلفنی سرلشکر باقری با وزرای دفاع سوریه و ترکیه

گفتگوی تلفنی سرلشکر باقری با وزرای دفاع سوریه و ترکیه