مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 14:052023-02-07حوادث

دستگیری بدل انداز طلا در دیلم


فرمانده انتظامی شهرستان دیلم از دستگیری کلاهبردار حرفه ای و کشف 9 فقره پرونده کلاهبرداری فروش بدلیجات به جای طلای اصلی با اقدامی بسیار ماهرانه خبر داد.

- ایسنا/بوشهر فرمانده انتظامی شهرستان دیلم از دستگیری کلاهبردار حرفه ای و کشف 9 فقره پرونده کلاهبرداری فروش بدلیجات به جای طلای اصلی با اقدامی بسیار ماهرانه خبر داد.

سرهنگ کارآگاه محمدرضا محمودیان سه شنبه 18 بهمن در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی وصول پرونده ای با موضوع کلاهبرداری به پلیس آگاهی دیلم و اخذ اظهارات شاکی مبنی بر اینکه یک نفر با طرز بسیار ماهرانه ای با آبکاری بدلیجات اقدام به فروش آنان به جای طلای اصلی در بازار را می کند، لذا بررسی موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلی آگاهی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه چند مورد پرونده کلاهبرداری نیز به همین روش مجرمانه با ارائه فاکتور فروش طلا و جواهرات در پلیس آگاهی تشکیل شده بود؛ افزود: با انجام بررسی های تخصصی و جمع بندی تحقیقات کلاهبردار حرفه ای شناسایی و پس از هماهنگی قضایی در عملیاتی هوشمندانه و با اشرافیت کامل اطلاعاتی در حین فروش بدلیجات به جای طلای اصلی در بازار دستگیر و خودروی وی در یکی از کوچه های داخل شهر پارک بوده شناسایی و به پارکینگ انتقال داده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری بدل انداز طلا در دیلم

دستگیری بدل انداز طلا در دیلم