مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 13:402023-02-07سياسي

پیام عفو این است که ما سر ستیز با مخالفان نداریم


رییس دیوان عالی کشور با اشاره به عفو اخیر گفت: پیام این اقدام ارزشمند این است که ما سرستیز با مخالفان نداریم و بنا نداریم خفقان ایجاد کنیم و مخالف را خفه کنیم اما امنیت و جان و مال مردم، - خط قرمز در هر کشوری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد مرتضوی مقدم گفت: انقلاب مردم ایران چیزی شبیه ظهور حضرت موسی (ع) است که مردم در یک ظلمتی اعم از آدم کشی و جنایات و خفقان و .

بودند، کشور ما هم یک وابستگی تمام عیار داشت.

وی افزود: علاوه بر جنایاتی که رژیم طاغوت داشت، کشور ما از نظر علمی و نظامی و تمام جهات وابسته بود و یک کشور صدرصد وابسته تبدیل شده به یک نظام صدرصد مستقل.

یعنی یک نظام وابسته تمام عیار تبدیل به یک نظام مستقل تمام عیار شده و طبیعی است که در چنین حالتی دشمنی ها زیاد خواهد بود.

مرتضوی مقدم تصریح کرد: آلان رسانه های حکومت ها نمی گذارند مردم قضاوت کنند و واقعیت ها را به گوش مردم برسد و ملت ایران 44 سال است توانسته انقلاب را از این همه هجمه حفظ کند.

رییس دیوان عالی کشور ادامه داد: تمام دنیا یک طرفند و دست بدست هم دادند که جمهوری اسلامی نباشد و نابودش کنند و برنامه هایی که دشمن برای نابودی ایران ریخته و نقشه هایشان درست است و جواب داده ولی در ایران نقشه های دشمن که معیارهایش هم دقیق است جواب نمی دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام عفو این است که ما سر ستیز با مخالفان نداریم

پیام عفو این است که ما سر ستیز با مخالفان نداریم