مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 13:152023-02-07اقتصادي

18 واحد مسکونی توسط بسیج سازندگی استان مرکزی افتتاح می شود


مسئول سازمان بسیج سازندگی استان مرکزی گفت: 3 واحد مسکونی در روستای سیل زده آهنگران و 15 واحد در دیگر بخش های استان مرکزی با اعتبار بیش از 4 میلیارد تومان توسط بسیج سازندگی استان مرکزی افتتاح می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک سعید فرامرزی امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر و در راستای شعار خدمت رسانی برای تحقق عدالت و پیشرفت 82 پروژه محرومیت زدایی در مناطق مختلف استان مرکزی توسط بسیج سازندگی به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به بهره برداری از پروژه های محرومیت زدایی افزود: احداث منازل ویژه محرومین، آسفالت راه روستایی، یادمان شهدا، ساخت و تکمیل مسجد، پروژه های آبرسانی در بخش های کشاورزی و آشامیدنی و.

از جمله برخی از این پروژه هاست.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان مرکزی با اشاره به افتتاح 18 واحد مسکونی در این ایام ادامه داد: پس از وقوع سیل در روستای آهنگران عملیات ساخت 3 واحد مسکونی عملیاتی شد و این هفته تحویل داده می شود.

فرامرزی بیان کرد: همچنین 15 واحد مسکونی در سطح استان مرکزی مجموعا با اعتبار 4 میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.

وی اضافه کرد: بسیج سازندگی استان همواره با شرکت آب و فاضلاب همکاری داشته و در این راستا برای پروژه جهاد آبرسانی به 22 روستا 35 میلیارد تومان هزینه شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

18 واحد مسکونی توسط بسیج سازندگی استان مرکزی افتتاح می شود

18 واحد مسکونی توسط بسیج سازندگی استان مرکزی افتتاح می شود