مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 11:552023-02-07اقتصادي

دستور دادستان برای حمایت قانونی از واحدهای تولیدی


دادستان قزوین خواستار استفاده از ارفاقات و تخفیفات قانونی برای واحدهای تولیدی شد که در بحث صرفه جویی و استفاده از حامل های انرژی، همکاری لازم با تصمیمات استانی را داشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس به نقل از قوه قضاییه، حسین رجبی طی مکاتبه ای با اداره کل امور مالیاتی و شرکت های خدمات رسان استان قزوین خواستار استفاده از ارفاقات و تخفیفات قانونی برای واحدهای تولیدی شد که در بحث صرفه جویی و استفاده از حامل های انرژی با تصمیمات استانی همکاری لازم را داشتند.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: با آغاز فصل سرما و افزایش برودت هوا و در راستای پیشگیری از افت فشار گاز در بخش خانگی و شهری، گاز واحدهای تولیدی طی برنامه زمانبندی قطع شد و این واحدهای تولیدی و صنعتی با این تصمیم استانی همکاری لازم را داشتند و در این شرایط حقوق کارگران را نیز علیرغم تعطیلی پرداخت کردند.

وی افزود: از آنجایی که حمایت همه جانبه از بخش صنعت در دستور کار تمامی دستگاه ها و نهادها قرار دارد؛ طی مکاتبه ای به اداره کل امور مالیاتی و شرکت های خدمات رسان استان اعلام شد که شرکت هایی که در بحث صرفه جویی حامل های انرژی همکاری داشتند از حمایت های قانونی بهرمند شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور دادستان برای حمایت قانونی از واحدهای تولیدی

دستور دادستان برای حمایت قانونی از واحدهای تولیدی