مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 10:052023-02-07فرهنگي

استاد تونسی از کدام غرفه موزه سینما شگفت زده شد؟


«کمال بن وناس» استاد ادبیات و سینمای فرانسه در تونس از تالارهای موزه سینما بازدید کرد و از غرفه عباس کیارستمی شگفت زده شد.

- کمال بن وناس استاد ادبیات و سینمای فرانسه در تونس از تالارهای موزه سینما بازدید کرد و از غرفه عباس کیارستمی شگفت زده شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کمال بن وناس استاد ادبیات و سینمای فرانسه در تونس بعد از برگزارشدن ورک شاپ روش ها و تکنیک های فیلمنامه اقتباسی در سالن فردوس موزه سینما که در بخش بین الملل چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر صورت گرفت از تالارهای موزه سینما بازدید کرد و گفت: از اینکه به ایران آمدم خوشحال و بسیار شگفت زده شدم و با دیدن موزه سینما درواقع بهترین بازدید تاریخی ام را در ایران به ثبت رساندم.

وی ادامه داد: فرهنگ ایرانی نشان دهنده اصالتی است که همیشه در همه جای جهان از آن یاد می شود.

اتفاق بسیار خوبی است که جوایز و آثار سینمایی در چنین باغ زیبای ایرانی نگهداری می شود و جالب است که دیدن آن تنها به جوایز و آثار بسنده نمی شوند بلکه نشان دهنده پیشرفت فنی سینمای ایران و جایگاهی است که برای هنرمندان سرزمینی است که تمدنی دیرینه دارد، قائل شده اند.

کمال بن وناس با بیان اینکه خوب است تا همه کشورهای جهان موزه سینما داشته باشند، بیان داشت: قطعا وقتی به تونس برگردم درباره سفر جذابم به ایران و مخصوصا حس خوبی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاد تونسی از کدام غرفه موزه سینما شگفت زده شد؟

استاد تونسی از کدام غرفه موزه سینما شگفت زده شد؟