مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 10:002023-02-07سياسي

675 روستای استان زنجان از نعمت گاز برخوردارند/ جهش چشمگیر در گازرسانی به روستاها


مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان گفت: با افتتاح طرح های گازرسانی به 41 روستاهای استان در دهه فجر امسال؛ تعداد روستاهای بهره مند از گاز طبیعی استان زنجان به 675 روستا با 92.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، رحیم سلیمانی نژاد در مراسم افتتاح پروژه های گازرسانی به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر اظهار کرد: گازرسانی در استان زنجان در نقطه مطلوبی قرار دارد، به طوری که 100 درصد جمعیت شهری و 92.

6 درصد جمعیت روستایی استان به شبکه گاز کشور متصل است.

مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان با اعلام اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، در حوزه گازرسانی اقدامات ارزشمندی در سطح کشور صورت گرفته است و شرکت ملی گاز ایران نیز با فراهم کردن زیر ساخت ها و ایجاد رفاه نسبی همواره در تلاش برای توسعه عدالت اجتماعی، محرومیت زدایی و رفع مشکلات مردم بوده است، افزود: این تلاش ها موجب شده است، بیش از 70 درصد از سبد انرژی مردم به گاز طبیعی اختصاص یابد.

مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان با بیان اینکه شرکت ملی گاز پس از پیروزی انقلاب با گازرسانی به بسیاری از مناطق محروم در راستای توسعه عادلانه و متوازن کشور گام برداشته است که انجام این مهم در راستای اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری در سند چشم انداز افق 1404 است، خاطر نشان کرد: امسال در گازرسانی به روستاهای استان زنجان حر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

675 روستای استان زنجان از نعمت گاز برخوردارند/ جهش چشمگیر در گازرسانی به روستاها

675 روستای استان زنجان از نعمت گاز برخوردارند/ جهش چشمگیر در گازرسانی به روستاها