مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 09:252023-02-07ورزشي

در مسیر یک نشان...


رییس اداره گردشگری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان از برگزاری تور گردشگری انقلاب اسلامی با عنوان «در مسیر یک نشان» در محله علیقلی آقا خبرداد.

- ایسنا/اصفهان رییس اداره گردشگری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان از برگزاری تور گردشگری انقلاب اسلامی با عنوان در مسیر یک نشان در محله علیقلی آغا خبرداد.

علیرضا مساح، در گفت وگو با ایسنا و با بیان اینکه محله علیقلی آقا یکی از محلات سنتی و مهم در انقلاب اسلامی ایران است و آثار تاریخی بسیار مهم و نقاط مؤثری دارد که در تاریخ انقلاب مؤثر بوده اس، اظهار کرد: منزل مرحوم آیت الله خادمی که یکی از محورهای انقلاب اسلامی در شهر اصفهان بوده اند در این محله قرار دارد، همچنین 8 شهید انقلاب ازجمله شهید زهره بحرینیان از شهروندان محله علیقلی آغا بوده اند.

او ادامه داد: در دوره انقلاب اسلامی ایران، تحصن های بسیاری در محله علیقلی آغا انجام شده است که هریک در تاریخ انقلاب نقش آفرین بوده اند؛ ازجمله تحصن و اعتراض به وضعیت زندانیان سیاسی و وقایع پنجم رمضان که در این محله اتفاق افتاد و موجب شک گیری زیست خاص در محله علیقلی آغا و اهمیت این منطقه در تاریخ شفاهی اصفهان شده است که آن را برای تور گردشگری انقلاب جذاب و مهم می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در مسیر یک نشان...

در مسیر یک نشان...