مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 09:002023-02-07اقتصادي

نیاز مبرم گلستان به کشتارگاه های صنعتی دام/ ضرورت جذب سرمایه گذار


مدیرکل دامپزشکی گلستان بر نیاز مبرم استان جهت سرمایه گذاری برای احداث کشتارگاه صنعتی دام تأکید کرد و گفت: احداث کشتارگاه های جدید و افزایش ظرفیت از کشتار غیرمجاز جلوگیری می کند.

- ایسنا/گلستان مدیرکل دامپزشکی گلستان بر نیاز مبرم استان جهت سرمایه گذاری برای احداث کشتارگاه صنعتی دام تأکید کرد و گفت: احداث کشتارگاه های جدید و افزایش ظرفیت از کشتار غیرمجاز جلوگیری می کند.

علی کاووسی صبح امروز سه شنبه 18 بهمن 1401 در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه وضعیت گلستان به لحاظ برخورداری از کشتارگاه های صنعتی طیور مطلوب است، اظهار کرد: در حوزه کشتارگاه های صنعتی دام با کاستی هایی مواجه هستیم که باید در این خصوص رویه جذب سرمایه گذار را در پیش بگیریم.

مدیرکل دامپزشکی گلستان جلوگیری از کشتار غیرمجاز را یکی از اولویت های دامپزشکی استان برشمرد و ادامه داد: ساماندهی کشتارگاه های دام یکی از مهمترین راهکارهای برخورد با این موضوع است که به طور مستقیم با سلامت جامعه در ارتباط است.

وی با اشاره به بازدیدهای متعدد دست اندرکاران دامپزشکی با همراهی مدیرکل تعزیرات حکومتی، معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری و دیگر مسئولان گلستان از کشتارگاه های دام و طیور در سطح استان، افزود: در حال حاضر سه کشتارگاه صنعتی و 6 کشتارگاه سنتی دام در استان وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز مبرم گلستان به کشتارگاه های صنعتی دام/ ضرورت جذب سرمایه گذار

نیاز مبرم گلستان به کشتارگاه های صنعتی دام/ ضرورت جذب سرمایه گذار