مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 23:052023-02-06فرهنگي

عاشقانه نصیریان و شیطنت با نامه او و افخمی که دوباره حاشیه ساز شد


حواشی ادامه دار نامه علی نصیریان در نشست خبری فیلمش، حواشی برنامه «هفت» با اجرای بهروز افخمی و تخریب آثار تاریخی در پی زلزله ترکیه گزیده ای از اخبار روز دوشنبه 17 بهمن ماه بود.

- حواشی ادامه دار نامه علی نصیریان در نشست خبری فیلمش، حواشی برنامه هفت با اجرای بهروز افخمی و تخریب آثار تاریخی در پی زلزله ترکیه گزیده ای از اخبار روز دوشنبه 17 بهمن ماه بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فیلم های هفت بهار نارنج ساخته فرشاد گل سفیدی و روایت ناتمام سیما از علیرضا صمدی در ششمین روز جشنواره فیلم فجر به هم از دبیر جشنواره فیلم فجر داشتیم که با تکریم خانواده سینمای ایران، به لزوم همدلی و یکرنگی اهالی سینما تاکید کرد.

باز هم حاشیه های هفت و افخمی برنامه هفت در جدیدترین قسمت خود با حضور ابوالقاسم طالبی ـ کارگردان ـ روی آنتن شبکه نمایش رفت و بخشی از گفت وگوی بهروز افخمی (مجری) و مهمان برنامه، به موضوع زنان و حرکت های اعتراضی سلبریتی ها اختصاص داشت که در آن به کنایه این رفتارها به شرایط یائسگی خانم ها نسبت داده شد! گفتاری غیرمتعارف روی آنتن زنده یک شبکه سراسری که از منظر یک مدرس ارتباطات، می تواند اقدام تکنیکی برندینگ تلقی شود؛ اینکه فرد به هر قیمتی می خواهد دیده شود، روشی که البته دیگر منسوخ شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عاشقانه نصیریان و شیطنت با نامه او و افخمی که دوباره حاشیه ساز شد

عاشقانه نصیریان و شیطنت با نامه او و افخمی که دوباره حاشیه ساز شد