مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 21:152023-02-06اقتصادي

ایران ترانسفو در تولید ترانسفوماتور به خودکفایی رسیده است


تولید ترانسفورماتور ضمن صرفه جویی ارزی سالانه، ایران را به عنوان یکی از کشورهای انگشت شمار دارای دانش تولید این محصول، - ایسنا/زنجان مدیرعامل شرکت ایران ترانسفو گفت: تولید ترانسفورماتور ضمن صرفه جویی ارزی سالانه، ایران را به عنوان یکی از کشورهای انگشت شمار دارای دانش تولید این محصول، معرفی کرد.

بهزاد ظهیری شامگاه امروز (17 بهمن ماه) در آیین افتتاح پروژه های توسعه ای شرکت ایران ترانسفو زنجان، ضمن تبریک ایام دهه فجر، اظهار کرد: هم اکنون کارخانه های ترانسفورماتور به برش 2 دهم و 18 صدم میلی متر روی آورداند که این کار به خاطر کاهش تلفات و قیمت تمام شده محصول است.

وی افزود: امروز مکانیزه ترین و به روزترین برش هسته ای در این کارخانه افتتاح شد که توانایی برش 18 صدم میلی متر را دارد و در واقع ما مطابق با استانداردهای روز دنیا حرکت خواهیم کرد.

این مسئول با اشاره به دستاوردهای این گروه صنعتی در ساخت مهم ترین اقلام تولید ترانسفورماتور، افزود: با تولید اقلامی همچون روغن و ورق هسته که از مهم ترین اقلام در ساخت ترانسفورماتور است، خودکفایی رضایت بخشی در این زمینه به دست آمد.

وی با تاکید بر اینکه این مهم، افتخار بزرگی برای همه ایرانیان محسوب می شود، تصریح کرد: این روند ضمن صرفه جویی ارزی سالانه، ایران را به عنوان یکی از کشورهای انگشت شما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران ترانسفو در تولید ترانسفوماتور به خودکفایی رسیده است

ایران ترانسفو در تولید ترانسفوماتور به خودکفایی رسیده است