مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 21:152023-02-06اقتصادي

84فرصت جدید سرمایه گذاری درشیلات مازندران


مدیرکل شیلات مازندران از شناسایی و فراهم شدن 84 فرصت جدید سرمایه گذاری در حوزه توسعه آبزی پروری و فعالیت های شیلاتی دراین استان خبرداد.

- قاسم کریم زاده امروز درحاشیه افتتاح یک مزرعه پرورش ماهی خاویاری در شهرستان آمل در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: با اضافه شدن سرمایه گذاران جدید به حوزه شیلات مازندران، علاوه بر افزایش حدود 65 هزارتنی به ظرفیت تولید سالانه استان، برای بیش از 5 هزار و 300 نفر نیز فرصت جدید اشتغالزایی فراهم خواهد شد.

وی، ارزش سرمایه گذاری های درحال انجام در مازندران را حدود 7 هزار و400 میلیارد تومان اعلام کرد.

مدیرکل شیلات مازندران همچنین به افتتاح سی وهفتمین مزرعه پرورش ماهیان خاویاری استان در روستای آهنگرکلا از توابع بخش دابودشت شهرستان آمل اشاره کرد وگفت: این مزرعه با ظرفیت تولید سالانه حدود 6 تن خاویار با سرمایه گذاری 55 میلیارد ریالی بهره برداری شد.

کریم زاده افزود: در حال حاضر 37 مزرعه پرورش ماهی خاویاری با ظرفیت تولید سالانه حدود 2 هزار تن در مازندران است که ظرفیت مزارع و تولید ایجاد شده در استان حدود 4 دهه گذشته که فقط یک مزرعه بوده حدود 36 مزرعه بیشتر شده است.

خاویار مازندران درسبد بازار روسیه وکشورهای منطقه مدیرکل شیلات مازندران از تمایل بالای مردم کشورهای روسیه وهمسایه ایران به خاویار مازندران علاقم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

84فرصت جدید سرمایه گذاری درشیلات مازندران

84فرصت جدید سرمایه گذاری درشیلات مازندران