مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 19:502023-02-06ورزشي

دعوت 3 ورزشکار اردبیلی به اردوی تیم ملی ناشنوایان


رییس هیات ناشنوایان و کم شنوایان استان اردبیل از دعوت 3 ورزشکار ناشنوا و کم شنوا اردبیلی به اردوی تیم ملی کشورمان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، قادر تیموری شامگاه امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سه ورزشکار ناشنوا و کم شنوا از استان اردبیل در رشته های مختلف ورزشی به اردوی تیم ملی کشورمان دعوت شدند.

وی با بیان این که حسین نوری نماینده اردبیل در اردوی آمادگی تیم ملی کشتی آزاد خواهد بود، افزود: این اردو به میزبانی تهران برگزار می شود و ورزشکاران خود را  جهت اعزام به اولین دوره مسابقات قهرمانی کشتی آسیا و اقیانوسیه آماده خواهند کرد.

رییس هیات ناشنوایان و کم شنوایان استان اردبیل تصریح کرد: علی اشکانی نیز به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ناشنوایان و کم شنوایان کشورمان را در اولین دوره مسابقات قهرمانی کشتی آسیا و اقیانوسیه حضور خواهد داشت.

تیموری، از برگزاری اولین مرحله اردوی ارزیابی و انتخابی تیم ملی فوتسال جهت شرکت در چهارمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه فوتسال ناشنوایان 2023  خبر داد و تصریح کرد:  محمد جهانگیری فوتسالیست اردبیلی در کنار سایر بازیکنان در اردوی تیم ملی به میزبانی آذربایجان غربی حضور پیدا می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت 3 ورزشکار اردبیلی به اردوی تیم ملی ناشنوایان

دعوت 3 ورزشکار اردبیلی به اردوی تیم ملی ناشنوایان