مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 19:502023-02-06سياسي

بنیاد شهید به پایگاه اجتماعی برای کل لرستان تبدیل شود


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان گفت: امانتداری و خدمت به جامعه ایثارگر رسالت خطیری بر دوش ما است و از ظرفیتی که در اختیار داریم باید در جهت رفع مشکلات جامعه هدف گام برداشت.

- حجت الاسلام والمسلمین هبت اله هاشمی در مراسم تجلیل از همکاران ایثارگر به مناسبت ولادت امام علی(ع)، اظهار کرد: فرزند شهید، جانبازان، خانواده شهدا برای من در اولویت قرار دارند.

وی افزود: از جمله ویژگی های ایثارگر مؤمن خشوع در برابر پرودگار، پرهیز از کارهای لغو، پرداخت زکات، پاکدامنی و کنترل غرایض شهوانی، امانت داری، مراقبت از نماز اول وقت است.

هاشمی عنوان کرد: همراهی دل با خدا و توکل بر خدا، عدم پذیرش ولایت کافر، ایمان به کتب آسمونی، دوری از فساد مالی و اقتصادی از دیگر ویژگی های ایثارگر مؤمن است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان به جایگاه سازمانی این بنیاد اشاره کرد و افزود: ثبت و ضبط تاریخ شفاهی بنیاد شهید و اعزام کاروان ایثارگران به عتبات عالیات از جمله برکات این نهاد است.

وی بیان کرد: استان ما از هر جهت محروم است و ایثارگران نیز در زمینه های مختلف محروم هستند، مشکلات در بین جامعه هدف ایثارگر جدی و مشکلات در حال پیگیری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنیاد شهید به پایگاه اجتماعی برای کل لرستان تبدیل شود

بنیاد شهید به پایگاه اجتماعی برای کل لرستان تبدیل شود