مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 19:102023-02-06سياسي

سپاه ثارالله کرمان 800 روستای دیگر استان را آبرسانی می کند


فرمانده سپاه ثارالله کرمان با اشاره به اینکه قرارگاه امام حسن مجتبی علیه السلام بیش از 650 روستا در استان برای آبرسانی در دستور کار قرار داده، - ایسنا/کرمان فرمانده سپاه ثارالله کرمان با اشاره به اینکه قرارگاه امام حسن مجتبی علیه السلام بیش از 650 روستا در استان برای آبرسانی در دستور کار قرار داده، گفت: در آینده با همکاری خیرین و گروه های جهادی 800 روستای دیگر استان را از طریق این قرارگاه آبرسانی می کنیم.

محمدعلی نظری عصر امروز 17 بهمن ماه در آیین بهره برداری از پروژه آبرسانی و افتتاح پایگاه مقاومت بسیج و مدرسه در عنبرآباد به مناسبت دهه فجر اظهار کرد: آب شرب مهمترین بحث در روستاهاست.

با حفر یک حلقه چاه آبرسانی به منطقه جهادآباد که دارای 7000 نفر جمعیت است، کار انجام شد.

او با بیان این مطلب که خیرین در اجرای طرح آبرسانی و احداث مدارس با سپاه ثارالله استان و دستگاه های مربوطه مشارکت دارند، ادامه داد: شش باب مدرسه با کمک خیر مدرسه ساز نهاوندی و مشارکت گروه های جهادی و سپاه ثارالله افتتاح می شوند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان از افتتاح چهار پایگاه بسیج در شهرستان عنبرآباد خبر داد و اظهار کرد: دو مرحله اصلاح شبکه آب روستایی را داریم که در مجموع 29 هزار نفر از روستاییان شهرستان با این اقدام منتفع می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه ثارالله کرمان 800 روستای دیگر استان را آبرسانی می کند

سپاه ثارالله کرمان 800 روستای دیگر استان را آبرسانی می کند