مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 17:302023-02-06اقتصادي

تفرجگاه های اصلی تفت بودجه گردشگری ندارد


فرماندار تفت با اشاره به انتقادهایی که از برخی نابسامانی های تفرجگاه های تفت وجود دارد، گفت: این تفرجگاه ها به طور عمده زیرمجموعه منابع طبیعی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد دهشیری، ظهر دوشنبه در نشستی خبری به مناسبت دهه فجر در محل استانداری یزد با اشاره به ویژگی های گردشگری شهرستان تفت اظهار داشت: معرفی یزد به عنوان یک شهر گردشگرپذیر، مهمترین اولویت در زمینه توسعه گردشگری است و در این راستا در سال جاری بجز در مواقع بحران هایی نظیر سیل که فعالیت عادی را مختل کرد، به طور میانگین هر دو هفته یک بار جشنواره ای با هدف معرفی تفت برگزار شد.

وی در مورد زیرساخت های گردشگری نیز بیان کرد: توسعه بومگردی ها در شهرستان تفت اتفاق خوبی است و در حال حاضر نیز 20 بومگردی کوچک و بزرگ در دست احداث است که تا اواخر بهار آینده، آماده بهره برداری می شود.

دهشیری با بیان اینکه شهر تفت بر خلاف سایر شهرستان های استان که دارای بافت تاریخی هستند، فاقد بافت تاریخی است و اغلب تک بناهای تاریخی را در سطح این شهرستان شاهد هستیم.

فرماندار تفت با بیان اینکه باید برای شهرستان تفت، مسیر گردشگری و بومگردی را معرفی کنیم، عنون کرد: رویکرد اصلی توسعه شهرستان تفت، توسعه گردشگری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفرجگاه های اصلی تفت بودجه گردشگری ندارد

تفرجگاه های اصلی تفت بودجه گردشگری ندارد