مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 15:402023-02-06اقتصادي

بهره برداری از 115 طرح در شهرستان تفت/ساماندهی مجموعه تفریحی سخوید شاید زمانی دیگر!


فرماندار شهرستان تفت با علام خبر افتتاح 115 طرح و پروژه با اعتباری بالغ بر 860 میلیارد تومان در دهه فجر گفت: اقداماتی برای ساماندهی مجموعه تفریحی دهستان سخویده در حال انجام است که فعلا متوقف شده است.

- بهره برداری از 115 طرح در شهرستان تفت/ساماندهی مجموعه تفریحی سخوید شاید زمانی دیگر! ایسنا/یزد فرماندار شهرستان تفت با علام خبر افتتاح 115 طرح و پروژه با اعتباری بالغ بر 860 میلیارد تومان در دهه فجر گفت: اقداماتی برای ساماندهی مجموعه تفریحی دهستان سخویده در حال انجام است که فعلا متوقف شده است.

محمد دهشیری در نشست خبری پیش از ظهر امروز که به مناسبت ایام الله دهه فجر برگزار شد در خصوص پروژه های این شهرستان گفت: همزمان با فرارسیدن ایام الله دهه فجر 115 طرح و پروژه در این شهرستان افتتاح می شود و بالغ بر 860 میلیارد تومان اعتبارات برای این پروژه ها هزینه شده است.

فرماندار تفت با تاکید بر این مهم که محور توسعه هر شهرستان متناسب با توانمندی های بومی آن متفاوت است گفت: محور توسعه شهرستان تفت، به علت مسائلی همچون آب و هوا، محدودیت های اراضی در بعد صنعتی با دیگر شهرستان های استان تفاوت هایی دارد.

وی ادامه داد: پنج طرح مهم شهرتان تفت روز گذشته با حضور معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی و استاندار یزد افتتاح شد و بقیه طرح ها نیز در روزهای آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 115 طرح در شهرستان تفت/ساماندهی مجموعه تفریحی سخوید شاید زمانی دیگر!

بهره برداری از 115 طرح در شهرستان تفت/ساماندهی مجموعه تفریحی سخوید شاید زمانی دیگر!