مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 15:202023-02-06حوادث

دستگیری سارق محموله های خودرو در فارس


سرهنگ کاووس حبیبی رییس پلیس آگاهی استان فارس از دستگیری سارق محموله های خودروها در محورهای مواصلاتی و کشف 15 فقره سرقت از وی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سرهنگ کاووس حبیبی در گفت وگو با خبرنگاران، بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت محموله های خودروهای سنگین در حال حرکت در محورهای مواصلاتی استان فارس، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی، در این خصوص یک سارق در یکی از شهرستان های استان فارس شناسایی و طی هماهنگی و نیابت قضایی، در یک عملیات منسجم و غافلیگیرانه در مخفیگاه خود دستگیر شد .

 رییس پلیس آگاهی استان فارس گفت : متهم در بازجویی های پلیسی به 15 فقره سرقت محموله (بار و کالای خودروهای سنگین عبوری) با همدستی 4 نفر دیگر اعتراف کرد.

سرهنگ حبیبی با بیان اینکه شناسایی و دستگیری همدستان این سارق در دستور کار قرار دارد، افزود: رانندگان خودروهای سنگین هنگام استراحت سعی کنند در مکان مناسب و دارای امنیت توقف کنند .

توقیف کالای قاچاق 25 میلیاردی در کوه چنار سردار یوسف ملک زاده جانشین فرمانده انتظامی استان فارس از توقیف یک دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق به ارزش 25 میلیارد ریال در شهرستان کوه چنار خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سارق محموله های خودرو در فارس

دستگیری سارق محموله های خودرو در فارس