مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 14:302023-02-06اقتصادي

سرمایه گذاری 4 هزار میلیاردی برای پروژه های گردشگری


معاون اقتصادی استاندار زنجان با اشاره به سرمایه گذاری 4 هزار میلیارد ریالی در ساخت پروژه های گردشگری زنجان گفت: حجم اشتغالزایی این پروژه ها چشمگیر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حسین محمدی، معاون اقتصادی استاندار زنجان در مراسم افتتاح پروژه های میراث فرهنگی و گردشگری استان زنجان که به صورت ویدئو کنفرانسی به دستور وزیر میراث فرهنگی انجام شد، اظهار کرد: سیاست اقتصادی دولت بر محور تولید است و در بخش خدمات استان نیز به واسطه ارزش افزوده ای که این بخش دارد، برنامه های متعددی برای توسعه در دستور کار است.

معاون اقتصادی استاندار زنجان با اشاره به ظرفیت بالای استان زنجان در بخش های مختلف اضافه کرد: امروز شاهد افتتاح پروژه هایی هستیم که تاثیر بسزایی در جذب گردشگر خواهد داشت.

محمدی با اشاره به سرمایه گذاری 4 هزار میلیارد ریالی در ساخت پروژه های گردشگری زنجان افزود: حجم اشتغالزایی این پروژه ها چشمگیر است.

معاون اقتصادی استاندار زنجان با اشاره به ظرفیت استان زنجان به لحاظ همسایگی با هفت استان کشور اضافه کرد: زنجان شهر جهانی ملیله است و همین امر یک ظرفیت عظیم برای استان محسوب می شود.

وی با اشاره به برخی از اقدامات انجام شده در استان در حوزه گردشگری افزود: خوشبختانه با تلاش شهرداری زنجان کف سازی بازار تاریخی زنجان به طول 9


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری 4 هزار میلیاردی برای پروژه های گردشگری

سرمایه گذاری 4 هزار میلیاردی برای پروژه های گردشگری