مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 14:302023-02-06ورزشي

کسب دو مدال توسط خوزستانی ها در نخستین دوره مسابقات مهارت کارگران ایران


سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان از کسب دو مدال توسط کارگران خوزستانی در نخستین دوره مسابقات مهارت کارگران ایران خبر داد.

- شهرام ملایی هزاروندی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نخستین دوره مسابقات ملی مهارت کارگران ایران با حضور 110 کارگر ماهر از 28 شرکت و بنگاه اقتصادی سراسر کشور در 10 رشته به مدت دو روز در مرکز ملی تربیت مربی و پژوهش های سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور در استان البرز برگزار شد که خوزستان با 13 شرکت کننده از شرکت های شیر پگاه خوزستان، شرکت کشت و صنعت کارون شوشتر، شرکت کشت و صنعت نیشکر امام خمینی(ره) شوشتر، گروه ملی صنعتی فولاد ایران و شرکت ملی حفاری ایران حضور یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در این مسابقات، محمد حجت خواه از شرکت ملی حفاری ایران مدال طلای رشته طراحی قطعات صنعتی با نرم افزار Solid works و ابراهیم برومندنیا از گروه ملی صنعتی فولاد ایران نیز مدال نقره رشته تراشکاری یونیورسال این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دادند.

سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان عنوان کرد: افزایش بهره وری و کارایی، تحرک اجتماعی، پیشرفت شغلی، گسترش خلاقیت و نوآوری، کسب و انتقال تجربه و آشنایی با استانداردهای جدید مهارت را از مزایای برگزاری این مسابقات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب دو مدال توسط خوزستانی ها در نخستین دوره مسابقات مهارت کارگران ایران

کسب دو مدال توسط خوزستانی ها در نخستین دوره مسابقات مهارت کارگران ایران