مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 13:552023-02-06سياسي

استمرار ساماندهی آب بندان های غیرمجاز گرگانرود/ 9 سازه تخریب شد


معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای گلستان گفت: عملیات تخریب آب بندان های غیرمجاز حاشیه رودخانه گرگانرود آغاز شده و تاکنون 9 سازه تخریب شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جواد تیموری بعدازظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: عملیات تخریب آب بندان های غیرمجاز حاشیه رودخانه گرگانرود توسط آب منطقه ای در حوزه روستاهای بی بی شیروان و سلمان فارسی از توابع شهرستان گنبدکاووس آغاز شده است.

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای گلستان افزود: شروع عملیات از اوایل بهمن ماه بوده و کماکان ادامه دارد.

طبق گفته وی تاکنون بیش از 9 مورد از آببندان های واقع در بستر رودخانه گرگانرود به مساحت حدود 30 هکتار و حجم ذخیره آبی بیش از 800 هزار مترمکعب ساماندهی شده است.

تیموری افزود: طول دیواره های تخریبی در مجموع حدود چهار کیلومتر و حجم عملیات خاکی حدود 35 هزار مترمکعب است و روند تخریب با همکاری همه دستگاه های ذیربط بی وقفه تا تخریب و ساماندهی کامل آب بندان ها ادامه دارد.

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای گلستان گفت: عمدتاً آب بندان های غیرمجاز استان بنا به دلایل مختلف در گذشته در بازه ای از رودخانه به طول 30 کیلومتر در گرگانرود بنا شده و در صدد هستیم این مخازن را ساماندهی کنیم تا با مدیریت منابع، مشکلات بهره برداران مجاز پای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استمرار ساماندهی آب بندان های غیرمجاز گرگانرود/ 9 سازه تخریب شد

استمرار ساماندهی آب بندان های غیرمجاز گرگانرود/ 9 سازه تخریب شد