مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 12:502023-02-06سياسي

استقرار دادگاه در دورترین نقاط استان زنجان


از دستاوردهای انقلاب اسلامی حضور مسئولان در کنار مردم و دیدار مستقیم و بدون واسطه با مردم است.

- ایسنا/زنجان رییس کل دادگستری زنجان گفت: از دستاوردهای انقلاب اسلامی حضور مسئولان در کنار مردم و دیدار مستقیم و بدون واسطه با مردم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری زنجان، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی شامگاه دیروز (16 بهمن ماه) در جمع نمازگزاران مسجد صاحب الزمان (عج) زنجان، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و تسلیت وفات حضرت زینب (س)، اظهار کرد: در آستانه جشن چهل وچهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم و در تاریخ، انقلاب های زیادی به وقوع پیوسته است، اما هیچ کدام از این انقلاب ها مانند انقلاب اسلامی ماندگاری و تدوام نداشته و این انقلاب نعمت الهی برای ملت شریف ایران اسلامی است که باید قدردان و شکرگزار باشیم.

وی تصریح کرد: پیروزی جمهوری اسلامی به رهبری یک عالم دینی و از فقهای عصر به پشتوانه مردمی و عنایات الهی به ثمر نشست و نیت پاک امام راحل باعث شد انقلاب اسلامی از دست ستمگران و چپاول گران رهایی یابد و امروز دستاوردهای بسیار زیادی به برکت انقلاب اسلامی بدست آمده است.

رییس کل دادگستری زنجان با بیان اینکه امروز یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی همین قوه قضاییه مقتدر است، تصریح کرد: در دوره ستم شاهی دسترسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار دادگاه در دورترین نقاط استان زنجان

استقرار دادگاه در دورترین نقاط استان زنجان