مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 09:452023-02-06پزشكي

تسریع در ارائه خدمات تخصصی پزشکی با همکاری خیرین سلامت در سمنان


نشست بررسی همکاری جهاددانشگاهی استان سمنان و خیرین سلامت به منظور تامین ساختمان درمانگاه تخصصی دیابت و ترمیم زخم در سمنان برگزار شد.

- در نشست رییس جهاددانشگاهی سمنان با خیرین سلامت تأکید شد؛ تسریع در ارائه خدمات تخصصی پزشکی با همکاری خیرین سلامت در سمنان ایسنا/سمنان نشست بررسی همکاری جهاددانشگاهی استان سمنان و خیرین سلامت به منظور تامین ساختمان درمانگاه تخصصی دیابت و ترمیم زخم در سمنان برگزار شد.

علی منصفی راد 17 بهمن ماه در این نشست که با خانواده یکی از خیرین بزرگ شهر سمنان برگزار شد، اظهار کرد: با همکاری، حمایت و پشتیبانی خیرین حوزه سلامت و همچنین نظر مثبت و مساعد و همکاری دانشگاه علوم پزشکی سمنان انشاءالله بتوانیم ساختمان مناسبی برای راه اندازی درمانگاه تخصصی دیابت در سمنان تهیه و فراهم کنیم.

وی افزود: جهاددانشگاهی سمنان آمادگی دارد برای تسریع در ارائه خدمات پزشکی تخصصی در حوزه دیابت، ترمیم زخم، غربالگری سرطان پستان، درمان ناباروری و.

از ظرفیت و همکاری خیرین حوزه سلامت و نگاه مثبت و همکاری دانشگاه علوم پزشکی استفاده کند.

رییس جهاددانشگاهی استان سمنان اضافه کرد: در همین راستا برای تهیه ساختمان درمانگاه تخصصی دیابت در سمنان با یکی از خیرین خوشنام شهر سمنان توافقات اولیه انجام شده است و مردم استان به زودی می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسریع در ارائه خدمات تخصصی پزشکی با همکاری خیرین سلامت در سمنان

تسریع در ارائه خدمات تخصصی پزشکی با همکاری خیرین سلامت در سمنان