مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 09:422023-02-06سياسي

ساخت گرمخانه در قم با چالش روبرو است


ایجاد گرمخانه در شهر قم به واسطه ی زائرپذیر بودن چالش هایی را به همراه داشت چرا که به واسطه موقعیت جغرافیایی و مذهبی این شهر، ممکن است وجود گرمخانه منجر به هجوم متکدیان و افراد بلامکان از شهرهای اطراف شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید مرتضی سقاییان نژاد، یکشنبه شانزدهم بهمن ماه در گفتگو با خبرنگاران در خصوص ایجاد گرمخانه در قم بیان کرد: بر اساس آخرین مصوبه شورای عالی اداری در زمینهٔ کاهش آسیب های اجتماعی مربوط به متکدیان مقررشده در هر یک از شهرهای بزرگ نسبت به ایجاد مجتمع اردوگاهی اقدام شود.

وی گفت: چند دستگاه مختلف متولی این موضوع هستند و در این امر دو وظیفه برای شهرداری طبق مصوبه تعیین شده است که شامل جمع آوری متکدیان، کودکان کار و کارتن خواب ها و تأمین محل مرکز غربالگری و تجهیزات اولیه موردنیاز آن است.

سقاییان نژاد افزود: مسئله جمع آوری با 50 اکیپ پیاده، موتوری و خودرویی به صورت 24 ساعته در جریان است و افراد برای ساماندهی به مرکز غربالگری ارجاع داده خواهند شد.

شهردار قم ادامه داد: ایجاد گرمخانه در شهر قم به واسطه ی زائرپذیر بودن چالش هایی را به همراه داشت چرا که به واسطه موقعیت جغرافیایی و مذهبی این شهر، ممکن است وجود گرمخانه منجر به هجوم متکدیان و افراد بلامکان از شهرهای اطراف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت گرمخانه در قم با چالش روبرو است

ساخت گرمخانه در قم با چالش روبرو است