مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 09:302023-02-06حوادث

نجات جان از میان آهن پاره ها توسط امدادگران هلال احمر یزد


امدادگران هلال احمر استان یزد در عملیاتی مشترک با کارشناسان اورژانس یزد یک مصدوم سانحه رانندگی را از میان آهن پاره های خودروی خود نجات دادند.

- ایسنا/یزد امدادگران هلال احمر استان یزد در عملیاتی مشترک با کارشناسان اورژانس یزد یک مصدوم سانحه رانندگی را از میان آهن پاره های خودروی خود نجات دادند.

ساعت 19 شب گذشته یکشنبه شانزدهم بهمن ماه یک مورد حادثه رانندگی بین دو دستگاه سمند و تریلی در حدود 5 کیلومتر بعد از مسجد ابوالفضل در محور مهریز به سمت انار اتفاق افتاد که هر چند این سانحه تنها یک مصدوم داشت ولی راننده سمند در خودرو و میان آهن پاره ها گرفتار شده بود.

در این حادثه یک کد اورژانس از پایگاه مسجد ابوالفضل مهریز و یک خودروی نجات هلال احمر حضور یافتند که به محض رسیدن عوامل امدادی اورژانس در محل حادثه، بلافاصله اقدامات پایه ی حفظ حیات برای بیمار شروع شد و همزمان عملیات آزادسازی به مدت حدود یک ساعت، توسط عوامل هلال احمر در حال انجام بود.

در این ماموریت مشترک، در طول عملیات رهاسازی و نجات هلال احمر، کارشناسان اورژانس 115 علائم حیاتی مصدوم را پایش و اقدامات پایه حفظ حیات را برای مصدوم انجام دادند.

پس از رهاسازی مصدوم توسط کد امدادی اورژانس به بیمارستان فاطمه الزهرا مهریز منتقل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات جان از میان آهن پاره ها توسط امدادگران هلال احمر یزد

نجات جان از میان آهن پاره ها توسط امدادگران هلال احمر یزد