مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 09:202023-02-06اقتصادي

کاهش مخاطرات زیست محیطی در خرمدره با ساماندهی پسماندهای شهری


رییس اداره حفاظت محیط زیست خرم دره گفت: به منظور کاهش مخاطرات زیست محیطی، جایگاه زباله خرمدره افتتاح می شود.

- توکل سلیمانی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ساماندهی پسماندهای شهری و جلوگیری از انتشار آلودگی در محیط های طبیعی و انسانی از جمله موضوعاتی است که مورد توجه اداره محیط زیست قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه برای جمع آوری و امحای پسماندها باید از روش های کم خطرتر و پاک استفاده کرد، گفت: بر همین اساس جایگاه زباله خرم دره با بیش از یک میلیارد تومان هزینه کرد در دهه فجر امسال به بهره برداری رسید.

رییس اداره حفاظت محیط زیست خرم دره ابراز کرد: فاز یک این پروژه از مصوبات الزام آور کارگروه مخاطرات زیست محیطی شهرستان با تملک زمین و اتمام عملیات ترانشه برداری، فنس کشی، سلول بندی، استقرار کانکس نگهبانی درب ورودی و ایجاد تمهیدات حذف دود حاصل از سوختن ناقص پسماندها با اقدامات جهادی شهردار خرم دره در فجر به بهره رداری می رسد.

وی خاطرنشان کرد: با ساماندهی این جایگاه از پراکندگی حجم قابل توجهی از زباله ها و همچنین ورود شیرابه ها به رودخانه جلوگیری و برخورداری از هوای پاک محقق می شود.

سلیمانی یادآور شد: پیش از این نیز 3 پروژه بزرگ زیست محیطی با اعتبار 6 میلیارد تومان در حوزه کنترل آلاینده های گازی در روز ملی هوای پاک 29 دی ماه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش مخاطرات زیست محیطی در خرمدره با ساماندهی پسماندهای شهری

کاهش مخاطرات زیست محیطی در خرمدره با ساماندهی پسماندهای شهری