مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 09:052023-02-06اقتصادي

سهم آب صنایع در استان سمنان 2 درصد از میانگین کشوری کمترست!


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان از این استان به عنوان استانی صنعتی و معدنی نام برد و با اشاره به تعدد واحدهای فعال تولیدی و صنعتی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان گفت: - سهم آب صنایع در استان سمنان 2 درصد از میانگین کشوری کمترست! ایسنا/سمنان مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان از این استان به عنوان استانی صنعتی و معدنی نام برد و با اشاره به تعدد واحدهای فعال تولیدی و صنعتی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان گفت: سهم آب صنعت در استان سمنان دو درصد از میانگین کشور نیز پایین تر است محمدرضا باقری 17 بهمن ماه در جمع خبرنگاران از کم آبی به عنوان مهمترین مشکل بخش صنعت در این استان نام برد و اظهار کرد: شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان در سال جاری تمام تلاش خود را برای تامین آب مورد نیاز صنعت و شهرک ها و نواحی صنعتی استان سمنان به خرج داده است.

وی با اشاره به سهم ناچیز این بخش آب مصرفی در استان تصریح کرد: براساس اعلام مسئولان 90 درصد آب استان سمنان سهم کشاورزی 6 درصد سهم شرب و تنها چهار درصد آن، سهم بخش پرکاربرد صنعت است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان به تلاش های این شرکت برای رفع نیاز آبی بخش صنایع استان پرداخت و گفت: این شرکت از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه موفق به تامین 145 لیتر بر ثانیه آب برای شهرک ها و نواحی صنعتی استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم آب صنایع در استان سمنان 2 درصد از میانگین کشوری کمترست!

سهم آب صنایع در استان سمنان 2 درصد از میانگین کشوری کمترست!