مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 08:252023-02-06سياسي

حال و هوای دختران اسلامشهری در اعتکاف ماه رجب


جمعی از دختران معتکف اسلامشهری در آیین معنوی اعتکاف ایام البیض ماه رجب المرجب با حضور در مسجد جامع و مصلی بزرگ نمازجمعه اسلامشهر در کنارهم گرد آمده و معتکف شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسلامشهر، ایام البیض ماه رجب فرصتی است تا عده ای از بندگان خدا برای مدتی از دلبستگی های دنیوی دست کشیده و در فضای معنوی و بدور از هرگونه ریاکاری و پنهان کاری با خالق  معبود خویش خلوت کرده و با تضرع و استغاثه، دل به آفریدگار خود باخته و غبار نخوت و آلودگی را از تن بدر کرده و ساعاتی را با معشوق واقعی خود سپری می کنند و چنان حال و هوایی بدست می آورند که گویی بار دیگر از مادر متولد و پاک و بی آلایش شده اند.

جمعی از دختران و بانوان معتکف اسلامشهری از هر گروه و قشری و بدور از اختلاف سن، از دختر دهه هشتادی تا مادربزرگ هشتاد ساله در آیین معنوی اعتکاف ایام البیض ماه رجب المرجب با حضور در مسجد جامع و مصلی بزرگ نمازجمعه در کنارهم جمع شده و معتکف خان رحمت الهی شده اند.

معتکفین اسلامشهری از حال و هوا و اثرات حضور در آیین اعتکاف و تجربه معنوی خود  سخنها گفتند که بخشی از سخنان آنها در این گزارش آمده است.

میهمانان خدا و معتکفین اسلامشهری در عصر دومین روز اعتکاف خود در مصلی نماز جمعه اسلامشهر چند میهمان ویژه و فرهیخته ای از خارج کشور داشتند که آنها هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حال و هوای دختران اسلامشهری در اعتکاف ماه رجب

حال و هوای دختران اسلامشهری در اعتکاف ماه رجب