مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 07:152023-02-06سياسي

برپایی نمایشگاه عرضه محصولات کارآفرینان فارس در شیراز


به همت کمیته امداد و با همکاری و حمایت سپاه فجر و بسیج سازندگی فارس، نمایشگاه عرضه محصولات کارآفرینان استان در شیراز برپا شد.

- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس در حاشیه برپایی نمایشگاه عرضه محصولات کارآفرینان این نهاد حمایتی به خبرنگاران گفت: رویکرد محوری کمیته امداد در عرصه خدمتگزاری به جامعه اسلامی، توانمندسازی جامعه هدف این نهاد است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از کمیته امداد فارس، مرتضی موصلی با بیان اینکه این نمایشگاه ویژه بانوان سرپرست خانوار است، از همکاری سپاه فجر و بسیج سازندگی فارس قدردانی و اضافه کرد: این نمایشگاه همزمان با شیراز در 6 شهرستان فارس برپا شده است.

استان برپا شده است.

موصلی خاطرنشان کرد که این نمایشگاه در شیراز با 52 غرفه و با اولویت بانوان سرپرست خانوار و با همکاری بیش از 70 کارآفرین برگزار شده است.

مدیرکل کمیته امداد فارس ادامه داد: در 10 ماهه امسال بیش از 17 هزار فرصت شغلی و با ارائه تسهیلات به مبلغ یک هزار و 340 میلیارد تومان در فارس ایجاد شده است.

او با بیان اینکه فارس در راه اندازی اشتغال های خرد در کشور جزو استان های پیشتاز بوده است؛ گفت: در 10 ماهه امسال بیش از 10 هزار نفر با فراگیری آموزش های فنی و حرفه ای موفق به ایجاد شغل شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی نمایشگاه عرضه محصولات کارآفرینان فارس در شیراز

برپایی نمایشگاه عرضه محصولات کارآفرینان فارس در شیراز