مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 23:252023-02-05اقتصادي

برخورد قاطع با ساخت وساز در خارج از محدوده قانونی شهرها و روستاها


مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی لرستان از برخورد قاطع با ساخت وساز غیر مجاز در خارج از محدوده قانونی شهرها و روستاهای این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، میردریکوند امروز یکشنبه در حاشیه کمیسیون تبصره یک ماده یک قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها لرستان، اظهار داشت: بر اساس قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی هرگونه ساخت وساز در خارج از محدوده قانونی شهرها و روستاها بدون دریافت مجوز از کمیسیون تبصره یک ماده یک قانون مذکور ممنوع است و با متخلفان برابر قانون برخورد خواهد شد.

وی، اضافه کرد: از خریداران زمین های کشاورزی و باغی درخواست می شود تا پیش از انجام هرگونه معامله وضعیت کاربری زمین را از مراجع ذیصلاح از جمله جهاد کشاورزی استعلام کنند تا مورد سو استفاده افراد سودجو قرار نگیرند.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی لرستان، ادامه داد: موافقت برای تغییر کاربری بر اساس نیاز و ضرورت اجرای طرح مورد درخواست در استان صورت می گیرد و با توجه به اینکه حفاظت از اراضی کشاورزی در جهت امنیت غذایی از اهداف مهم است، باید با طرح درخواست ها در کمیسیون از تخریب اراضی مستعد کشاورزی جلوگیری شود.

میر دریکوند، گفت: از شهروندان درخواست می شود با توجه به اینکه هرگونه تغییر کاربری نیازمند دریافت مجوز از کمیسیون مربوطه است، از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قاطع با ساخت وساز در خارج از محدوده قانونی شهرها و روستاها

برخورد قاطع با ساخت وساز در خارج از محدوده قانونی شهرها و روستاها