مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 22:202023-02-05سياسي

152 انشعاب گاز رایگان به مددجویان اردبیلی واگذار شد


مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: در 9 ماهه سال جاری تعداد 152 انشعاب رایگان گاز به مددجویان کمیته امداد و سازمان بهزیستی واگذار شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، میرسعید سیدمتین شامگاه امروز در دیدار با مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل به حوزه ایفای نقش موثر در فعالیت های عام المنفعه در قالب مسئولیت های اجتماعی شرکت به برنامه ریزی های منسجم در رابطه با ارائه خدمات به اقشار تحت حمایت و کم برخوردار اشاره و اظهار کرد: برای واگذاری رایگان انشعاب گاز به جامعه هدف این مجموعه آمادگی کامل داریم که در همین راستا در 9 ماهه نخست سال جاری تعداد 152 انشعاب گاز به مجموعه مددجویان کمیته امداد و سازمان بهزیستی واگذار شده است.

وی با بیان این که خدمات حمایتی در راستای تلاش برای توانمند شدن خانواده های مددجویان ارائه می شود، ادامه داد: همچنین در طی این مدت 92 انشعاب گاز رایگان برای خانواده های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و 60 انشعاب گاز به خانواده های  تحت پوشش بهزیستی به صورت رایگان ارائه شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل در رابطه با محاسبه مبلغ گازبهاء برای جامعه هدف تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی افزود: تعداد مشمولین مددجویان جهت برخورداری از مزایای گازبهای رایگان مددجویان کم مصرف که از ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

152 انشعاب گاز رایگان به مددجویان اردبیلی واگذار شد

152 انشعاب گاز رایگان به مددجویان اردبیلی واگذار شد