مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 17:202023-02-05ورزشي

زیرساخت های فوتبالی مازندران خوب نیست


رییس هیات فوتبال مازندران با حضور در دفترخبرگزاری ایسنا، درنشست با دبیر و خبرنگاران ورزشی این استان، گفت: واقعیت فعلی مازندران، نبود زیرساخت های خوب و مناسب فوتبالی درشهرهای این استان است.

- رحیم درزی خلری امروز در دفتر خبرگزاری دانشجویان ایران در مازندران حضور یافت و در یک نشست صمیمی پاسخگوی سوالات خبرنگار ورزشی ایسنا شد.

رییس هیات فوتبال مازندران اظهار کرد: مازندران با وجود برخورداری از استعدادهای بالای فوتبالی، متاسفانه از نبود زیرساخت های خوب و استاندارد ورزشگاهی رنج می برد.

وی از ورزشگاه وطنی قائم شهر که تیم نساجی درلیگ برتر از حریفان میزبانی می کند، یکی از این مشکلات فوتبالی استان برشمرد واضافه کرد: سازمان لیگ فدراسیون فوتبال از 18 مورد ایرادات فوتبالی که از ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر گرفته بود، بخش زیادی از آن ها با همکاری اداره کل ورزش و جوانان مازندران و باشگاه نساجی برطرف شد، برخی مشکلات کوچک تر از جمله جایگاه خبرنگاران به لحاظ امکانات نرم افزاری و سخت افزاری است که انتظار داریم هرچه زودتر برطرف شود.

قرارداد چمن ورزشگاه وطنی بسته شد رییس هیات فوتبال مازندران در پاسخ به پایین آمدن کیفیت چمن ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر به فاصله حدود 4 ماه پس از زیرکشت رفتن آن، گفت: قرار بود سیستم گرمایشی وهوا دهی چمن ورزش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت های فوتبالی مازندران خوب نیست

زیرساخت های فوتبالی مازندران خوب نیست