مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 16:452023-02-05سياسي

فعال سازی 149 واحد صنعتی و معدنی نیمه تعطیل در گیلان


استاندار گیلان با بیان اینکه کوتاهی در امر تولید پذیرفته نیست، گفت: 149 واحد صنعتی و معدنی و 100 واحد کشاورزی و گردشگری نیمه فعال در گیلان فعال شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، افزود: تأمین اشتعال و مسکن مهم ترین رویکرد دولت سیزدهم است و این مهم در گیلان هم پیگیری می شود.

استاندار گیلان با بیان اینکه در مسیر تولید هیچ بن بستی وجود ندارد، گفت: هموار کردن مسیر تولید و اشتغال از وظایف اصلی مسئولان است و کوتاهی در این بخش قابل پذیرش نیست.

عباسی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به ما هویت، عزت، اقتدار و خودباوری داد، اضافه کرد: قبل از انقلاب هیچ اعتقادی به توانمندی داخلی وجود نداشت و مدام مورد تحقیر قرار می گرفتیم.

وی ادامه داد: روحیه خودباوری، خوداتکایی و بهره گیری از توانمندی های داخلی در رژیم پهلوی مرده بود.

استاندار گیلان با اشاره به اجرای پروژه سد شفارود، بیان کرد: با بهره برداری از سد شفارود بخش اعظمی از مشکلات آب منطقه مرتفع می شود.

بازگرداندن اراضی مردم با اجرای ماده 4 عباسی با تاکید بر اجرای ماده 4 و حل مسئله منابع طبیعی در رضوانشهر، اضافه کرد: با اجرای ماده 4، اراضی مردم به آنها بازگردانده شود.

وی از اختصاص 1,000 میلیارد تومان اعتبار برای تقویت برق رسانی استان خبر داد و افزود: تلاش می کنیم تا با تقویت زیرساخت ها مشکل نوسانات برق را در نقاط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعال سازی 149 واحد صنعتی و معدنی نیمه تعطیل در گیلان

فعال سازی 149 واحد صنعتی و معدنی نیمه تعطیل در گیلان